pinglanmaddes.blogg.se

Snart blir det renovering!

Kategori: Allmänt

För idag har vi hämtat ut färg och tapeter till köket och vardagsrummet! Så snart börjar vi riva och ha oss! Ska bli så skoj, även om vi inte riktigt fick välja vad vi hade tänkt oss. Eftersom vi har en hyreslägenhet var det bara vissa färger vi fick använda, och det var väldigt få tapeter att välja bland, men det blir nog bra, in sha allah! Känner för att börja NU NU NU, men måste nog hålla i mig tills maken är på rivhumör också! Vi måste ju ner med hela tapeten i vardagsrummet, eftersom det är en sån där ful strukturtapet från 1992 där.
 
När man går själv och handlar och kommer hem med det man själv anser vara fynd (Och jag ÄR faktiskt bra på det där med fynd! Handlar nästan bara på rea ju!) då får man bannor för att man slösar, men när "vissa andra" handlar det ena skräpet efter det andra, för sjukt mycket mer pengar än vad jag gör av med, dåå är det såååå braaa! Hur kan det komma sig att det jag handlar är slöseri, men inte det "vissa andra" handlar?!
 
Har även varit och beställt ett nytt Idkort idag. Bra där, det förra gick ju bara ut i OKTOBER i fjol! Haha! Övade på idposer hemma framför spegeln, men det slutade förstås med att jag såg ut som en surpuppa i alla fall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: